woensdag 18 januari 2012

Deelname aan "Auteurs with Talent"

Omdat ik benieuwd ben en was naar een professionele beoordeling van mijn columns, heb ik mij een (hele) tijd geleden ingeschreven voor dé talentenjacht op schrijversgebied: "Auteurs with Talent". Ik heb destijds zeven columns ingezonden en deze worden in onderstaande volgorde gepubliceerd op de site: http://www.bangersisters.nl/index.php/verhalen/auteurs-with-talent:

16 januari 2012 : Weer alarm
17 januari 2012 : Van vlinders naar baksteen
18 januari 2012 : Mijn man deel 1
19 januari 2012 : Honden op de weg
20 januari 2012 : Euro-shopper
21 januari 2012 : Een tuintje
22 januari 2012 : Accenten en vooroordelen

De commentaren verschillen tot op heden. Enerzijds zeer enthousiast en positief (ik citeer: ... De schrijfster heeft het column schrijven goed onder de knie, ... ze zijn alle aangenaam om te lezen, ... Een vlotte en toegankelijke schrijfstijl, ... Ga vooral door met columns schrijven, ... Werk aan bovengenoemde punten van kritiek en de auteur zal geweldige columns schrijven, ... Humoristische, zeer goede column, herkenbaar en aangenaam om te lezen), anderzijds zeer kritisch (ik citeer: ... Schrijftechnisch zit het niet vlekkeloos in elkaar, ... Verder kwam ik wat foutjes tegen wat betreft grammatica en spelling, ... Maar door de spreektalige manier van schrijven en de schrijftechnische mankementen komt het niet goed uit de verf, ... Zo staan er meerdere slecht geconstrueerde zinnen in de column).

Ook kan het publiek zijn of haar oordeel geven over de ingezonden verhalen. Kortom: erg leuk en interessant om te vernemen wat de "professionals" van mijn werk vinden en ik probeer zeker wat te doen met de verkregen adviezen/kritiek!

1 opmerking:

  1. ik zie nu pas wat je bedoelde met het schrijven.
    Het komt toch goed uit de bus.
    Ik vind de stukjes leuk om te lezen,.
    Ga er mee door en het lukt je vast/

    Groeten uit Limburg,

    ma

    BeantwoordenVerwijderen