vrijdag 11 november 2011

Uitslagen

 

Heb de afgelopen dagen weer een paar schrijf-succesjes geboekt! In de blogwedstrijd van www.damespraatjes.nl ben ik 2e geworden! Whoehoe! De nummer 1 blog was écht hartstikke goed en ik neem dan ook graag genoegen met mijn nummer 2 positie. Naast een verrassingspakket van Campari, wordt mijn verhaal ook in een E-book gepubliceerd, welke gratis te downloaden zal zijn op hun site.

Daarnaast behoor ik bij een van de winnaars van een door Jaylen Books (een uitgeverij) georganiseerde verhalenwedstrijd met als thema "sneeuw". Mijn verhaal zal worden gepubliceerd in het boek "Wintertijd #1" en zal rond eind november verschijnen. Details volgen!

Afgelopen woensdag (9 november) heeft de site www.hippemamaclub.nl mijn blog "Verjaardag" als "blog van de dag" geplaatst op hun homepage. Ik ben nu officieel gastblogger voor deze site en mijn verhalen/blogs zijn onder mijn persoonlijke menu te lezen aldaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten