woensdag 28 september 2011

Culinaire verrassing


- Dit artikel heb ik ooit ingezonden voor een wedstrijd met als thema "Culinair" en met de voorwaarde dat het verhaal maximaal 120 woorden mocht bevatten. Ik heb niet gewonnen, maar wil het u toch niet onthouden! -

Het restaurantje was knus en gezellig. Na een koude dag buiten te hebben doorgebracht, zorgde het aanwezige haardvuur voor een aangename warmte. Een gezonde trek zorgde dat we de reeds overhandigde menukaart bijkans verslonden. De keus in dit Duitse restaurant was meer dan bevredigend. Na een heerlijke maaltijd besloten wij deze te beëindigen met een grote coupe ijs. De coupe, vol met heerlijke vruchten en ijs, werd gebracht door een prachtig meisje en alleen al de aanblik van dit lekkers deed ons wederom watertanden. Ik prikte met mijn vorkje in het ijs om een hap tot mij te nemen. De bos haar welke ik aantrof tussen het ijs en op mijn vork, deed mij besluiten dit niet te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten